Mi lehet vajon a legfontosabb dolog, amit kihagynak a webshop tulajdonosok a webshopjukból? És ezt a hibát kb mindenki elköveti… sajnos.
Ez nem más, mint a tartalom: elfelejtenek folyamatos tartalmat biztosítani a webshopra, mert úgy gondolják, hogy oda minek, hiszen vannak szuper termékek, és majd azok hozzák a forgalmat.
Sajnos az első hónapok sikertelensége után mindenkinek rá kell jönnie, hogy a webshop nem akkor hozza az óriási forgalmakat, ha csak képek vannak feltéve és árak, hanem akkor, ha foglalkoznak vele. A webshop is úgy működik, mint minden más dolog: foglalkozni kell vele, hogy meghálálja, és hozza a várt számokat.
De hogyan is?
Tartalommal, tartalommal és tartalommal!
Még akkor is, ha csak egytermékes webshopja van valakinek, még akkor is szinte kötelező a folyamatos tartalomgyártás. Ez azért is jó, mert utána a tartalmat a további saját felületeken meg lehet osztani, így terelve organikus forgalmat a webshopra.
Tehát, a legfontosabb dolog, amit kell egy webshopban is:
TARTALMAT GYÁRTANI
Hogyan?
A legegyszerűbb módja, hogy elkezdünk blogot írni!
A blog nem nagy ördöngősség, nem kell szövegírói végzettség ahhoz, hogy saját nyelvezetünkkel beszéljünk a termékeinkről, bemutassuk a vállaltunkat, a küldetésünket, bármit, aminek köze van hozzánk. Ez az elsődleges dolog.
Majd amivel lehet még tartalmat folyamatosan növelni, az a GYIK, tehát a gyakori kérdések és válaszok, melyekre célszerű egy külön oldalt létrehozni. Itt meg lehet válaszolni azokat a kérdéseket, melyek folyamatosan érkeznek például a közösségi oldalunkon hozzánk. Ez a külön oldal azért is jó, mert magunknak is időt spórolunk meg, ha ide tereljük a vásárlás előtti szakaszban levő embereket.
Ami még fontos tartalomgyártás lehet, az a termékekhez kapott vásárlói vélemények kérése. Ezt lehet minden vásárlás után, pár napos késleltetéssel kérni a vevőinktől, de lehet a közösségi oldalunkon is kérni a követőinket, hogy értékeljék a termékünket.
Röviden tömören tehát: a webshopra is kell folyamatosan tartalmat készíteni, melyek segítik, támogatják, ötletekkel látják el a lehetséges vásárlókat, sőt, bizalmat is építenek bennük vásárlás előtt, illetve visszatérő vásárlóvá válhatnak.
0 hozzászólás