Tel: 06 20/255-1848  I E-mail: info@webshopomvan.hu

Mi lehet vajon a legfontosabb dolog, amit kihagynak a webshop tulajdonosok a webshopjukból? És ezt a hibát kb mindenki elköveti… sajnos.

Ez nem más, mint a tartalom: elfelejtenek folyamatos tartalmat biztosítani a webshopra, mert úgy gondolják, hogy oda minek, hiszen vannak szuper termékek, és majd azok hozzák a forgalmat.

Sajnos az első hónapok sikertelensége után mindenkinek rá kell jönnie, hogy a webshop nem akkor hozza az óriási forgalmakat, ha csak képek vannak feltéve és árak, hanem akkor, ha foglalkoznak vele. A webshop is úgy működik, mint minden más dolog: foglalkozni kell vele, hogy meghálálja, és hozza a várt számokat.

De hogyan is? 

Tartalommal, tartalommal és tartalommal!

Még akkor is, ha csak egytermékes webshopja van valakinek, még akkor is szinte kötelező a folyamatos tartalomgyártás. Ez azért is jó, mert utána a tartalmat a további saját felületeken meg lehet osztani, így terelve organikus forgalmat a webshopra.

Tehát, a legfontosabb dolog, amit kell egy webshopban is:

TARTALMAT GYÁRTANI

Hogyan?

A legegyszerűbb módja, hogy elkezdünk blogot írni!

A blog nem nagy ördöngősség, nem kell szövegírói végzettség ahhoz, hogy saját nyelvezetünkkel beszéljünk a termékeinkről, bemutassuk a vállaltunkat, a küldetésünket, bármit, aminek köze van hozzánk. Ez az elsődleges dolog.

Majd amivel lehet még tartalmat folyamatosan növelni, az a GYIK, tehát a gyakori kérdések és válaszok, melyekre célszerű egy külön oldalt létrehozni. Itt meg lehet válaszolni azokat a kérdéseket, melyek folyamatosan érkeznek például a közösségi oldalunkon hozzánk. Ez a külön oldal azért is jó, mert magunknak is időt spórolunk meg, ha ide tereljük a vásárlás előtti szakaszban levő embereket.

Ami még fontos tartalomgyártás lehet, az a termékekhez kapott vásárlói vélemények kérése. Ezt lehet minden vásárlás után, pár napos késleltetéssel kérni a vevőinktől, de lehet a közösségi oldalunkon is kérni a követőinket, hogy értékeljék a termékünket.

Röviden tömören tehát: a webshopra is kell folyamatosan tartalmat készíteni, melyek segítik, támogatják, ötletekkel látják el a lehetséges vásárlókat, sőt, bizalmat is építenek bennük vásárlás előtt, illetve visszatérő vásárlóvá válhatnak.

Kategória: Uncategorized

0 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Avatar placeholder

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük