Tel: 06 20/255-1848  I E-mail: info@webshopomvan.hu

Mostanában gombamód szaporodnak a webshopok mondván, hogy a pandémia miatt az emberek az online térben kezdtek el inkább vásárolni. Ezt a tényt egyértelműen a kényszer szülte, de ez nagyon jó, hiszen így nekem, mint webshop marketing szakembernek több lehetőségem van a webshopokban rejlő lehetőséget vizsgálni, és így segíteni a fejlődésükben.

A mostani blogcikket annak a kérdésnek a megválaszolására szánom, hogy érdemes-e webshopot indítani a jelenlegi helyzetben vagy sem!

A válaszom, egyértelműen IGEN: egy webshopot most érdemes indítani, de nem mindegy, hogy már most az elején mi a célod rövid és hosszú távon.

Mint ahogyan az élet minden területén, a webshoppal kapcsolatban is fontos, hogy legyen célod, amit több részre bontasz – és természetesen nem csak az, hogy legyen jó sok bevételem belőle úgy, hogy minimálisan hirdessek, és persze ne kelljen vele foglalkoznom sokat.

Sajnos, ha úgy gondolkodsz, hogy nem tudsz és nem akarsz a webshopoddal sok időt foglalkozni, akkor lehet, hogy inkább várnod kell addig, amíg több időd lesz rá – de sajnos az az idő nem fog eljönni… időnk sajnos több nem lesz, viszont lehet, hogy azt az ötletet, amit te szeretnél megvalósítani, valaki más előbb megcsinálja, mert ő nem vár a tökéletes időzítésre!

Na, de nem vagyok sem coach sem mentor, hogy időbeosztásról és életvezetésről beszéljek, viszont tapasztalom, hogy sok szuper ötlet, ami webshopban tudna megvalósulni pontosan emiatt siklik el.

Véleményem szerint: igen, érdemes most indítani webshopot, de tisztában kell lenni több dologgal, ezek sorban az alábbiak (természetesen a teljesség igénye nélkül):

– mi lesz a terméked, van-e rá kereslet

– mi a terméked egyedisége, mi az a probléma, amire választ ad a terméked a célcsoportodnak

– mennyi pénzed van a webshop létrehozását megelőző munkákra: úgy mint logó tervezése, arculat kialakítása, webshop technikai létrehozása (domain név megrendelése, tárhely biztosítása)

– terméked beszerzése, elkészítése mekkora anyagi befektetéssel jár

– jogi háttér megteremtésében ki fog segíteni, hogy minden törvényesen tudjon működni

– szállítást hogy fogod megoldani 

de a legfontosabb: mennyi időt tudsz a webshopodra szánni?

Ne ijjedj meg a fenti kérdésektől, ezekkel minden webshop leendő tulajdonosnak számolnia kell. De az biztos, hogy ha tisztában vagy azzal, hogy egy webshop idő, energia és természetesen pénz is, akkor nagyon mellé nem lőhetsz!

Ha pedig segítségre van szükséged, mert nem tudod, hogy hogyan készíts el egy webshopot, mire figyelj, vagy ha már van webshopod, de nagyon nem jön a forgalom, akkor írj nekem, örömmel segítek!

Kategória: Uncategorized

0 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Avatar placeholder

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük